2024


Usługa wykonania rocznych przeglądów stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych TBS Bielawa.

04‑06‑2024 13:03:33

RK.ZAM.04/2024 Bielawa, dnia 04.06.2024r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.

58-260 Bielawa ul. Wolności 57

z a p r a s z a

do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

o wartości poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 Prawa zamówień publicznych prowadzonym zgodnie z Regulaminu udzielania zamówień publicznych w TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie dla których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8.

1. na dostawę / robotę budowlaną / usługę *

wykonania rocznych przeglądów stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych TBS Bielawa. zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz.1202 późn. Zm.)


 

I. Zamawiający: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.

58-260 Bielawa ul. Wolności 57

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. przedmiotem zamówienia jest wykonanie rocznych, okresowych kontroli stanu technicznego budynków stanowiących własność TBS Bielawa, wg. załączonego wykazu stanowiącego załącznik nr 3, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane,

  2. przeglądowi nie podlegają przewody kominowe (dymowe, spalinowe i wentylacyjne),

  3. do obowiązków Wykonawcy należało będzie także założenie książek obiektów, na budynki które nie posiadają tego dokumentu lub uzupełnienie jej treści o niezbędne informacje wzmagane przepisami prawa,

  4. wartość końcowa zamówienia będzie obejmować tylko i wyłącznie obiekty wskazane przez Zamawiającego

III. Sposób realizacji usługi:

  1. przeglądy obiektów budowlanych powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. ( Dz.U. z 2015 r., poz. 1422 ze zm.) w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1134), Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną,

  2. Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów,

  3. wszystkie stosowane przyrządy pomiarowe muszą posiadać aktualne świadectwa wzorcowania/legalizacji. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię stosownego świadectwa o którym mowa powyżej,

  4. Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji – wstępne oszacowanie kosztów naprawy.

  5. z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić 2 egz. protokołu w wersji papierowej, wraz z dokumentacją fotograficzną oraz dokonać odpowiednich wpisów w książkach obiektów. Sporządzoną dokumentację Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia czynności.

  6. zalecenia ujęte w protokołach sporządzonych w toku kontroli powinny być sformułowane w układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich wykonania. Zalecenia te powinny obejmować zasady postępowania zmierzające do wykonania niezbędnych napraw, zakładających utrzymanie budynku w dobrym stanie technicznym lub wskazują na konieczność wykonania opracowań dodatkowych, szczegółowych, potrzebnych dla rozpoznania zjawisk wykraczających poza zakres przeglądu technicznego.

  7. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z poszczególnymi użytkownikami obiektu, szczegółowego terminu wykonania przeglądu technicznego z zastrzeżeniem jego realizacji nie później niż data wskazana w złączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

IV. Wymagania które powinien spełniać wykonawca:

    1. posiadanie wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże w formie pisemnego oświadczenia, że w okresie 2 lat przed upływem składania ofert wykonał co najmniej 1 przegląd roczny lub wykonał co najmniej jedną ekspertyzę lub ocenę stanu technicznego budynku.

    2. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w formie kserokopii aktualnych uprawnień w odpowiednich specjalnościach wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

V. Termin realizacji usługi:

Adresy:

Termin

Parkowa 15, Parkowa 15a, Parkowa 17, Jana III Sobieskiego 15, Grota Roweckiego 14, Grota Roweckiego 16, Grabskiego 10, Grabskiego 12, Grabskiego 14, Żeromskiego 15, Żeromskiego 17, Żeromskiego 19a, Żeromskiego 23, Żeromskiego 23a, Techników 8

Do dnia 30.06.2024r.


 


 

V. Kryterium wyboru oferty:

  • cena

  • kompletność dokumentów

Wykonawca jest zobowiązany do podania cen całościowych netto i brutto dla wszystkich obiektów. Suma cen jednostkowych będzie stanowić wartość całego zamówienia i stanowić będzie o wyborze najkorzystniejszej oferty. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania usług stanowiących przedmiot zapytania ofertowego, bez których realizacja zamówienia nie byłaby możliwa, a także koszty związane z wykonaniem przez Wykonawcę wszystkich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz uwzględniać inne opłaty i podatki.

VI. Wymagane dokumenty:

  • druk oferty wg zał. nr 1;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralizacji ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;

  • oświadczenie o posiadanym doświadczeniu zawodowym;

  • kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnych uprawnień w odpowiednich specjalnościach.

Oferta i załączniki winny zostać podpisane przez osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy ujawnione we właściwym rejestrze.

 

VII. Miejsce i termin składania ofert

 

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.05.2024r. do godz. 900 w zaklejonej kopercie,w siedzibie Zamawiającego, tj. TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie, ul. Wolności 57.Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed upływem terminu wyznaczonego na jej składanie. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.05.2024r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego w TBS Bielawa Sp. z o.o w Bielawie, ul. Wolności 57.

 

W zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:

Pan Rafał Kwaśny /Prezes Zarządu TBS Bielawa/ tel. 74 645 04 39 w godzinach 8.00-14.00.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków zapytania ofertowego lub jego odwołania bez podania powodu.

 

VII. Stosownie do obowiązków określonych w treści: rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informujemy Państwa że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes TBS Bielawa Sp. z o.o. w  Bielawie z siedzibą: ul. Wolności 57, 58-260 Bielawa; adres e-mail: rafal.kwasny@tbsbielawa.pl

2. Informujemy przy tym, iż powołaliśmy Inspektora ochrony danych, z którym możecie się Państwo skontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, adres e-mail:

rafal.kwasny@tbsbielawa.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny RK.ZAM.04/2024 pn.: „Usługa wykonania rocznych przeglądów stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych TBS Bielawa..

4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej “ustawa Pzp”.

5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

6. Obowiązek podania przez Państwo danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.

7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

8. Na podstawie art. 15 RODO posiadają Państwo prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących.

9. Na podstawie art. 16 RODO posiadają Państwo prawo do sprostowania Państwa danych osobowych.

10. Na podstawie art. 18 RODO posiadają Państwo prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

11. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

12. W związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych.

13. Nie przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

14. Na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje Państwu prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

Załącczniki:

-Formularz oferty – zał. nr 1

-Oświadczenie– zał. nr 2

-Wykaz budynków – zał. nr 3

 

Dokumenty:
Plik pdf Wykaz budynków.pdf
04‑06‑2024 13:05:27
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
92KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr. 1.pdf
04‑06‑2024 13:05:27
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
76KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr. 2.pdf
04‑06‑2024 13:05:27
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
68KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zaproszenie do złożenia ofert roczne przeglądy budynków TBS Bielawa RK ZAM 04 2024.pdf
04‑06‑2024 13:06:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,7MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Informacja z otwarcia ofert.pdf
25‑06‑2024 11:19:07
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
373KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty.pdf
25‑06‑2024 11:19:07
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
344KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w roku 2024 w budynkach wielorodzinnych Zamawiającego. Wykonanie kontroli szczelności wewnętrznej instalacji gazowej od zaworu głównego wraz z odbiornikami gazowymi i usunięcie drobnych nieszczelności na śrubunkach w lokalach mieszkalnych TBS Bielawa

04‑06‑2024 12:56:05

RK.ZAM.05/2024 Bielawa, dnia 04.06.2024r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.

58-260 Bielawa ul. Wolności 57

Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w roku 2024 w budynkach wielorodzinnych Zamawiającego. Wykonanie kontroli szczelności wewnętrznej instalacji gazowej od zaworu głównego wraz z odbiornikami gazowymi i usunięcie drobnych nieszczelności na śrubunkach w lokalach mieszkalnych TBS Bielawa.

I. Zamawiający: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.

58-260 Bielawa ul. Wolności 57

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji i urządzeń gazowych w obiektach Zamawiającego, wymienionych w zał. nr 3 do niniejszego zapytania.

2. Przegląd oraz kontrole szczelności instalacji i urządzeń gazowych należy prowadzić zgodnie
z obowiązującymi przepisami i normami.

3. Zakres przeglądu instalacji gazowej powinien obejmować w szczególności:

1) sprawdzenie stanu technicznego, prawidłowość usytuowania kurków głównych, skrzynek gazowych oraz zaworów odcinających,

2) sprawdzenie stanu technicznego przewodów gazowych w piwnicach, pionów gazowych
i instalacji lokalowych wraz z oględzinami przejść przewodów przez przegrody budowlane,

3) sprawdzenie stanu technicznego gazomierzy,

4) sprawdzenie stanu technicznego urządzeń gazowych,

5) sprawdzenie czy nie wprowadzono samowolnych zmian w instalacji i sposobie użytkowania pomieszczeń,

6) kontrolę szczelności głównych przewodów gazowych (poziomy i piony gazowe),

7) kontrolę szczelności instalacji gazowych i urządzeń gazowych w mieszkaniach poszczególnych budynków,

8) kontrolę szczelności podłączenia kurków głównych, zaworów odcinających,

9) kontrolę szczelności podłączenia gazomierzy,

10) kontrolę szczelności urządzeń i aparatów gazowych.

4. Kontrolę szczelności instalacji i urządzeń gazowych należy wykonać pod względem dopuszczalnych stężeń gazu za pomocą atestowanego wykrywacza gazu, który musi posiadać aktualne świadectwo legalizacji.

5. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do sporządzenia protokołów z przeglądu stanu technicznego i kontroli szczelności instalacji i urządzeń gazowych z jednoczesnym potwierdzeniem wykonania kontroli przez osobę zamieszkującą w danym lokalu mieszkalnym.

6.Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów,

7.Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji – wstępne oszacowanie kosztów naprawy.

8. Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić 2 egz. protokołu w wersji papierowej oraz dokonać odpowiednich wpisów w książkach obiektów. Sporządzoną dokumentację Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia czynności,

9. Zalecenia ujęte w protokołach sporządzonych w toku kontroli powinny być sformułowane w układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich wykonania. Zalecenia te powinny obejmować zasady postępowania zmierzające do wykonania niezbędnych napraw, zakładających utrzymanie budynku w dobrym stanie technicznym lub wskazują na konieczność wykonania opracowań dodatkowych, szczegółowych, potrzebnych dla rozpoznania zjawisk wykraczających poza zakres przeglądu technicznego.

10.Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z poszczególnymi użytkownikami mieszkań, szczegółowego terminu wykonania przeglądu technicznego z zastrzeżeniem jego realizacji nie później niż data wskazana w złączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

11. Umowa z Wykonawcą będzie obowiązywać od dnia jej podpisania do 01.07.2022r. włącznie.

12. Realizacja usługi: od dnia podpisania umowy do:


 

Adresy:

Termin wykonania przeglądu

Parkowa 15, Parkowa 15a, Parkowa 17, Jana III Sobieskiego 15, Grota Roweckiego 14, Grota Roweckiego 16, Grabskiego 10, Grabskiego 12, Grabskiego 14, Żeromskiego 15, Żeromskiego 17, Żeromskiego 19a, Żeromskiego 23, Żeromskiego 23a

Do dnia 30.06.2024r.

  • III. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej,

  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – wg zał. nr 2

  3. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – wg zał. nr 1

  4. Kopia dokumentu potwierdzającego posiadane kwalifikacje do wykonywania czynności zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.

  5. Kopia aktualnego świadectwa legalizacji wykrywacza gazu.

 

Oferta i załączniki winny zostać podpisane przez osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy ujawnione we właściwym rejestrze.

 

IV. Sposób obliczania ceny oferty.

 

  • Na załączonym formularzu ofertowym należy przedstawić cenę brutto za wykonanie usług, w odniesieniu do wszystkich budynków z załącznika nr 1

  • Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

  • Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

  • Kryterium wyboru oferty - najniższa cena brutto.

 

Cena winna zawierać wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca związane z realizacją zamówienia.

 

V. Miejsce i termin składania ofert

 

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.06.2024r. do godz. 900 w zaklejonej podpisanej kopercie „Oferta na wykonanie usługi kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w roku 2024 w budynkach wielorodzinnych Zamawiającego. Wykonanie kontroli szczelności wewnętrznej instalacji gazowej od zaworu głównego wraz z odbiornikami gazowymi i usunięcie drobnych nieszczelności na śrubunkach w lokalach mieszkalnych TBS Bielawa" w siedzibie Zamawiającego, tj. TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie, ul. Wolności 57.Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed upływem terminu wyznaczonego na jej składanie. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.06.2024r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego w TBS Bielawa Sp. z o.o w Bielawie, ul. Wolności 57.

 

VI. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który zaoferuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego i zaoferuje najniższą cenę. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wykonawców pisemnie.

 

W zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:

Pan Rafał Kwaśny /Prezes Zarządu TBS Bielawa/ tel. 74 645 04 39 w godzinach 8.00-14.00.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków zapytania ofertowego lub jego odwołania bez podania powodu.

 

VII. Stosownie do obowiązków określonych w treści: rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informujemy Państwa że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes TBS Bielawa Sp. z o.o. w  Bielawie z siedzibą: ul. Wolności 57, 58-260 Bielawa; adres e-mail: rafal.kwasny@tbsbielawa.pl

2. Informujemy przy tym, iż powołaliśmy Inspektora ochrony danych, z którym możecie się Państwo skontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, adres e-mail:

rafal.kwasny@tbsbielawa.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny RK.ZAM.06/2022 pn.: na wykonanie usługi kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w roku 2024 w budynkach wielorodzinnych Zamawiającego. Wykonanie kontroli szczelności wewnętrznej instalacji gazowej od zaworu głównego wraz z odbiornikami gazowymi i usunięcie drobnych nieszczelności na śrubunkach w lokalach mieszkalnych TBS Bielawa.”

4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej “ustawa Pzp”.

5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

6. Obowiązek podania przez Państwo danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.

7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

8. Na podstawie art. 15 RODO posiadają Państwo prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących.

9. Na podstawie art. 16 RODO posiadają Państwo prawo do sprostowania Państwa danych osobowych.

10. Na podstawie art. 18 RODO posiadają Państwo prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

11. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

12. W związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych.

13. Nie przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

14. Na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje Państwu prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

 

Załącczniki:

-Formularz oferty – zał. nr 1

-Wykaz osób – zał. nr 2

-Wykaz budynków – zał. nr 3

Dokumenty:
Plik pdf Załączniki przeglądy instalacji gazowej.pdf
04‑06‑2024 13:00:50
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
136KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zaproszenie do skłądania ofert przeglądy instalacji gazowych RK ZAM 05 2024.pdf
04‑06‑2024 13:00:50
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
198KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Informacja z otwarcia ofert przeglądy gazowe.pdf
19‑06‑2024 12:02:07
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
468KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty przeglądy gazowe.pdf
19‑06‑2024 12:02:07
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
379KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego przewodów kominowych i przewodów wentylacji grawitacyjnej

04‑06‑2024 14:30:24

RK.ZAM.06/2024 Bielawa, dnia 04.06.2024r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.

58-260 Bielawa ul. Wolności 57

z a p r a s z a

do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

o wartości poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 Prawa zamówień publicznych prowadzonym zgodnie z Regulaminu udzielania zamówień publicznych w TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie dla których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8.

1. na dostawę / robotę budowlaną / usługę *

 

 

A)Wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego przewodów kominowych i przewodów wentylacji grawitacyjnej w oparciu o art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. (Dz. U. Nr 89 poz. 414 z późniejszymi zmianami), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74 poz. 836 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010r. W sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. 2010r. Nr 109 poz. 719 z późn. zm.) w budynkach mieszkalnych TBS Bielawa Sp. z o.o.

 

Zakres prac:

 

1. Wykonanie przeglądów

 

a/ sprawdzanie ogólnego stanu technicznego przewodów spalinowych i wentylacyjnych na całej ich długości, wraz z podłączeniem urządzeń, rur i łączników,

b) sprawdzanie drożności przewodów spalinowych i wentylacyjnych oraz prawidłowości wlotów i wylotów przewodów,

c) badanie szczelności przewodów,

d) sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych na strychach i ponad połacią dachową,

e) badanie prawidłowości podłączeń urządzeń do jednego przewodu, a w przypadkach nieprawidłowych podłączeń wskazanie rozwiązań (przełączeń) doprowadzających do stanu prawidłowego, w ramach potrzeb i odrębnego zlecenia,

f) ustalenie przyczyn wadliwego funkcjonowania kanałów, włączeń i wylotów wraz ze wskazaniem koniecznych do wykonania prac likwidujących nieprawidłowości,

g) sprawdzenie prawidłowości zainstalowanych kratek wentylacyjnych, sprawdzenie czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji powietrza w lokalu oraz innych pomieszczeniach podlegających kontroli,

h) ocenę innych nieprawidłowości mających wpływ na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców,

i) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli w budynkach, z opisem usterek i nieprawidłowości, podaniem przyczyn oraz propozycji dotyczących ich usunięcia,

j) protokoły winny być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. z wykorzystaniem systemu elektronicznego,

k) uzyskiwanie potwierdzeń wykonanych czynności od najemców i współwłaścicieli budynków,

 

2. Czyszczenie przewodów kominowych wg zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (t. j. Dz. U. z 2023, poz. 822) zgodnie z n/w zakresem prac:

 

a) czyszczenie w każdym kwartale jeden raz przewodów spalinowych i wentylacyjnych wraz z każdorazowym usunięciem sadzy i popiołów, we własnym zakresie Wykonawcy i na jego koszt, a także uporządkowaniem miejsca prac. Do zakresu należy również zabezpieczenie wszelkich otworów rewizyjnych mogących spowodować zanieczyszczenie pomieszczeń podczas prowadzenia czyszczenia.

b/ uzyskiwanie potwierdzeń wykonanych czynności od najemców i współwłaścicieli budynków,

 

Czynności stanowiące przedmiot zamówienia winny przeprowadzić osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wynikające z postanowień art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. (Dz. U nr 89 poz. 414 z późniejszymi zmianami).

 

Ilość lokali mieszkalnych – 333szt.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia tj. ilości zleconych lokali mieszkalnych.

 

Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

 

Zaleca się Wykonawcom dokonania wizji lokalnej w obiektach, gdzie będą prowadzone roboty oraz uzyskanie wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania i złożenia oferty.

 

 

2. Termin realizacji

Realizacja przedmiotu zamówienia. Po wyborze Wykonawcy zostanie sporządzony ostateczny harmonogram przeglądów.

Okres realizacji do 15.07.2024r.

 

3. Sposób przygotowania oferty:

 

Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej,

  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – wg zał. nr 2

  3. kserokopię aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie

prowadzonej działalności gospodarczej związanej z prowadzonym przedmiotem zamówienia

 

Oferta i załączniki winny zostać podpisane przez osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy ujawnione we właściwym rejestrze.

 

4. Sposób obliczania ceny oferty.

 

W formularzu ofertowym należy podać cenę za:

  • wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego przewodów kominowych i wentylacji grawitacyjnej za 1 lokal,

  • czyszczenie przewodów kominowych za 1 przewód,

 

Cena winna zawierać wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca związane z realizacją zamówienia.

 

5. Miejsce i termin składania ofert

 

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12.04.2024r. do godz. 900 w zaklejonej kopercie,siedzibie Zamawiającego, tj. TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie, ul. Wolności 57.Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed upływem terminu wyznaczonego na jej składanie. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.04.2024r. do godz.1000 w siedzibie Zamawiającego w TBS Bielawa Sp. z o.o w Bielawie, ul. Wolności 57.

 

Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który zaoferuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego i zaoferuje najniższą cenę. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wykonawców pisemnie.

 

W zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:

Pan Rafał Kwaśny /Prezes Zarządu TBS Bielawa/ tel. 74 645 04 39 w godzinach 8.00-14.00.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków zapytania ofertowego lub jego odwołania bez podania powodu.

 

6. Stosownie do obowiązków określonych w treści rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informujemy Państwa że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes TBS Bielawa Sp. z o.o. w  Bielawie z siedzibą: ul. Wolności 57, 58-260 Bielawa; adres e-mail: rafal.kwasny@tbsbielawa.pl

2. Informujemy przy tym, iż powołaliśmy Inspektora ochrony danych, z którym możecie się Państwo skontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, adres e-mail:

rafal.kwasny@tbsbielawa.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny RK.ZAM.05/2024 pn.: „Wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego przewodów kominowych i przewodów wentylacji grawitacyjnej w oparciu o art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. (Dz. U. Nr 89 poz. 414 z późniejszymi zmianami), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74 poz. 836 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010r. W sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. 2010r. Nr 109 poz. 719 z późn. zm.) w budynkach mieszkalnych TBS Bielawa Sp. z o.o.

4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej “ustawa Pzp”.

5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

6. Obowiązek podania przez Państwo danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.

7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

8. Na podstawie art. 15 RODO posiadają Państwo prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących.

9. Na podstawie art. 16 RODO posiadają Państwo prawo do sprostowania Państwa danych osobowych.

10. Na podstawie art. 18 RODO posiadają Państwo prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

11. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

12. W związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych.

13. Nie przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

14. Na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje Państwu prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

 

Załącczniki:

-Formularz oferty – zał. nr 1

-Wykaz osób – zał. nr 2

-Wykaz budynków – zał. nr 3

Dokumenty:
Plik pdf Załącznik nr. 1, 2, 3.pdf
04‑06‑2024 14:31:33
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
128KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zaproszenie do skłądania ofert przeglądy kominiarskie_1255229.pdf
05‑06‑2024 13:51:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
228KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Informacja z otwarcia ofert.pdf
19‑06‑2024 11:09:14
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
387KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty.pdf
19‑06‑2024 11:09:14
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
329KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zaproszenie do złożenia oferty na badanie sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2023

07‑02‑2024 14:21:20

K.ZAM.03/2024 Bielawa, dnia 06.02.2024r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.

58-260 Bielawa ul. Wolności 57

z a p r a s z a

do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

o wartości poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 Prawa zamówień publicznych prowadzonym zgodnie z Regulaminu udzielania zamówień publicznych w TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie dla których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8.

na dostawę / robotę budowlaną / usługę *

 

Przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2023, obejmujący okres od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku ze sporządzeniem pisemnego sprawozdania z badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta.

 

(nazwa zamówienia)

 

1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest:

 

przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Spółki za rok obrotowy 2023, obejmujący okres od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku ze sporządzeniem pisemnego sprawozdania z badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta. Badanie powinno być przeprowadzone zgodnie z wymogami ustawowymi.

 

Badanie sprawozdania finansowego powinno zawierać pisemną opinię wraz z raportem o tym, czy sprawozdanie finansowe:

  1. przedstawia rzetelny i jasny obraz sytuacji majątkowej i finansowej Spółki, jak też jej wyniku finansowego za rok obrotowy 2023

  2. zostało sporządzone, zgodnie z mającymi zastosowanie przepisami ustawy o rachunkowości i przyjętymi zasadami (polityką) rachunkowości oraz na podstawie prawidłowo prowadzonych ksiąg rachunkowych,

  3. jest zgodne co do formy i treści z obowiązującymi Spółkę przepisami prawa i postanowieniami Umowy Spółki

 

 

Zamawiający przewiduje i preferuje przeprowadzenie badania przez biegłego rewidenta
w formie zdalnej.

Dokumenty:
Plik pdf RK.ZAM.03.2024 Badanie sprawozdania finansowego.pdf
07‑02‑2024 14:22:58
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
2,1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Informacja z otwarcia ofert.pdf
12‑04‑2024 13:25:56
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
416KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty .pdf
12‑04‑2024 13:25:56
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
357KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Dostawa i montaż nowych pieców dwufunkcyjnych w zasobie TBS Bielawa. Wymiana 22szt. Pieców dwufunkcyjnych – wymiana 2szt. każdego miesiąca począwszy od dnia 01.02.2024r. Fakturowanie każdego miesiąca po wykonanym montażu

25‑01‑2024 11:35:07

RK.ZAM.01/2024 Bielawa, dnia 25.01.2024r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.

58-260 Bielawa ul. Wolności 57

z a p r a s z a

do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

o wartości poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 Prawa zamówień publicznych prowadzonym zgodnie z Regulaminu udzielania zamówień publicznych w TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie dla których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8.

na dostawę / robotę budowlaną / usługę *

 

Dostawa i montaż nowych pieców dwufunkcyjnych w zasobie TBS Bielawa. Wymiana 22szt. Pieców dwufunkcyjnych – wymiana 2szt. każdego miesiąca począwszy od dnia 01.02.2024r. Fakturowanie każdego miesiąca po wykonanym montażu

(nazwa zamówienia)

 

  1. Demontaż i utylizacja starego pieca dwufunkcyjnego (dostarczenie protokołu utylizacji zdemontowanych pieców dwufunkcyjnych).

  2. Przerobienie rur do podłączenia nowego pieca.

  3. Montaż nowego pieca dwufunkcyjnego z otwartą komorą spalania o parametrach technicznych zbliżonych, ale nie gorszych niż:

 

Moc pracy kotła na c.o / c.w.u.

10-24 / 8-24

Rodzaj regulacji mocy

płynna

Typ zapłonu

elektroniczny

Pobór mocy elektrycznej

85W

Stopień zabezpieczenia przeciwpożarowego

IP X5D

Sprawność przy max mocy

(80-60) 91,8%

Maksymalne ciśnienie /temperatura bar/temp.

3bar/90°C

Ciśnienie minimalne

0,15 bar

Minimalny przepływ wody

2 l/min.

Zakres regulacji temperatury w obiegu c.w.u

37-60°C

Rodzaj gazu

E, Ls, Lw, LPG

 

3. Przekazanie zamawiającemu karty gwarancyjnej oraz przeprowadzenie szkolenia dla najemców TBS z zakresu obsługi i użytkowania pieca dwufunkcyjnego

4. Wypełnienie i przekazanie zamawiającemu protokołu zadawczo-odbiorczego montażu pieca dwufunkcyjnego.

5. Sprawdzenie szczelności podłączeń gazowych i sporządzenie protokołu szczelności dla zamawiającego.

6. Przekazanie zamawiającemu oświadczenia utylizacji zdemontowanego pieca dwufunkcyjnego.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024r.

  1. Sposób przygotowania i złożenia oferty:

  1. Ofertę należy złożyć na FORMULARZU OFERTY stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.

  2. Oferta może być złożona:

a) pisemnie, w jednej zamkniętej kopercie*,

b) e-mailem na adres *

UWAGA. Na kopercie* / w e-mailu* należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:

 

Dostawa i montaż nowych pieców dwufunkcyjnych w zasobie TBS Bielawa. Wymiana 22szt. Pieców dwufunkcyjnych – wymiana 2szt. Każdego miesiąca począwszy od dnia 01.02.2024r Fakturowanie każdego miesiąca po wykonanym montażu

(nazwa zamówienia)

 

  1. Ceny podane w formularzu ofertowym mają być wyrażone cyfrowo i słownie, mają być napisane w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.

  1. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski.

  2. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

  3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.

  4. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

  1. aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie

prowadzonej działalności gospodarczej związanej z prowadzonym przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 50 tys. zł

  1. podpisany projekt umowy (zlecenia) stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

  2. podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

4. Miejsce składania ofert:

  1. pisemnie w TBS Bielawa Sp. z o.o. ul. Wolności 57 w Bielawie.

2) e-mailem na adres*

5. Termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15.02.2024r. do godz. 900 w zaklejonej kopercie,

siedzibie Zamawiającego, tj. TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie, ul. Wolności 57.Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję

przed upływem terminu wyznaczonego na jej składanie.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.02.2024r. do godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego w TBS Bielawa Sp. z o.o w Bielawie, ul. Wolności 57.

6. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami :

Kryterium 1 - CENA, waga: 100 %

Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona w sposób następujący:

CN1

Pc1 = ----- x 100 pkt.

CB2

 

gdzie:

PC1 = punkty za cenę,

CN1 = najniższa cena spośród badanych ofert,

CB1 = cena badanej oferty,

Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.

Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert, powierzy realizację zamówienia Oferentowi, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a następnie prześle wyniki konkursu ofert do wszystkich oferentów, a także umieści je na swojej stronie internetowej i w swojej siedzibie.

7. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:

Pan Rafał Kwaśny - tel. 74 645 04 39 e-mail: rafal.kwasny@tbsbielawa.pl

 

8. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający przekaże wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, ZLECENIE/ UMOWĘ* w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.

9. INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO

Stosownie do obowiązków określonych w treści rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informujemy Państwa że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes TBS Bielawa Sp. z o.o. w  Bielawie z siedzibą: ul. Wolności 57, 58-260 Bielawa; adres e-mail: rafal.kwasny@tbsbielawa.pl

2. Informujemy przy tym, iż powołaliśmy Inspektora ochrony danych, z którym możecie się Państwo skontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, adres e-mail:

rafal.kwasny@tbsbielawa.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny RK.ZAM.01/2024 pn.: „Dostawa i montaż nowych pieców dwufunkcyjnych w zasobie TBS Bielawa. Wymiana 22szt. Pieców dwufunkcyjnych – wymiana 2szt. Każdego miesiąca począwszy od dnia 01.02.2024r r. Fakturowanie każdego miesiąca po wykonanym montażu”

4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej “ustawa Pzp”.

5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

6. Obowiązek podania przez Państwo danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.

7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

8. Na podstawie art. 15 RODO posiadają Państwo prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących.

9. Na podstawie art. 16 RODO posiadają Państwo prawo do sprostowania Państwa danych osobowych.

10. Na podstawie art. 18 RODO posiadają Państwo prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

11. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

12. W związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych.

13. Nie przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

14. Na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje Państwu prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

 

Dokumenty:
Plik pdf Projekt umowy.pdf
25‑01‑2024 11:35:47
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
118KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr. 1.pdf
25‑01‑2024 11:35:47
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
72KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr. 2.pdf
25‑01‑2024 11:35:47
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
94KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zaproszenie do składania ofert TBS Piece dwufunkcyjne.pdf
25‑01‑2024 11:35:47
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,9MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty.pdf
21‑02‑2024 13:52:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
168KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Informacja otwarcia ofert.pdf
21‑02‑2024 13:52:22
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
319KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Olga Poborczyk
email: tbs@tbsbielawa.pl tel.:74 645 04 39
, w dniu:  25‑01‑2024 11:27:25
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Olga Poborczyk
email: tbs@tbsbielawa.pl tel.:74 645 04 39
, w dniu:  25‑01‑2024 11:27:25
Data ostatniej aktualizacji:
04‑06‑2024 14:31:34
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie