ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o. 58-260 Bielawa ul. Wolności 57 na świadczenie usług kompleksowego sprzątania klatek schodowych, oraz biura TBS Bielawaania
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.
58-260 Bielawa ul. Wolności 57
na świadczenie usług kompleksowego sprzątania klatek schodowych, oraz biura TBS Bielawa,
I. Zamawiający:
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o. 58-260 Bielawa ul. Wolności 57
II. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Usługa kompleksowego sprzątania klatek schodowych. Łączna ilość klatek schodowych 28. -zamiecenie, oraz umycie na mokro przy użyciu środków chemicznych klatek schodowych raz w tygodniu (dni w których należy wykonać usługę poniedziałek-piątek),
-umycie drzwi wejściowych zewnętrznych, wewnętrznych, drzwi do piwnicy raz w miesiącu,
-umycie okien, ram okiennych, parapetów na klatkach schodowych dwa razy do roku,
-omiatanie ścian i sufitów z pajęczyn i kurzu raz na dwa tygodnie
-zamiatanie korytarzy piwnicznych dwa razy do roku,
-mycie lamperii, balustrad nie rzadziej niż na 3 miesiące,
-utrzymanie czystości skrzynek na listy, skrzynek na ulotki, tablicy ogłoszeniowej,
2.2. Usługa sprzątania biura Spółki w godzinach pracy biura w jeden ustalony dzień (poniedziałek-piątek w godzinach od 7.00-15.00)
-zamiatanie i umycie na mokro przy użyciu środków chemicznych biura raz w tygodniu,
-ścieranie kurzy raz w tygodniu,
-kompleksowe umycie toalety raz w tygodniu,
-mycie okien w biurze (4szt.) dwa razy do roku,
III. Dokumenty składające się na ofertę:
-
-
Formularz oferty (wg wzoru Zamawiającego)
-
wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia,
-
IV. Sposób przyrządzenia oferty:
Ofertę należy wypełnić na formularzu oferty. Ofertę cenową podać jaką kwotę ogólną w ryczałcie miesięcznym. Podana kwota powinna zawierać wszelkie opłaty, środki, narzędzia, materiały i zasoby osobowe i być wyrażona w wartości ryczałtowej.
V. Wizja lokalna miejsca wykonywania usługi:
Zaleca się oferentom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca wykonywania usługi. Zamawiający zapewni każdemu oferentowi możliwość wejścia do budynku i swobodne zbieranie informacji. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji oraz sporządzeniem oferty ponosi oferent.
VI. Okres ważności oferty:
Oferent zostaje związany złożoną ofertą do dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 30.07.2023r.
VII. Postać oferty:
Oferta powinna być napisana w języku polskim. Wszystkie strony oryginału oferty posiadające zapis, muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu oferenta. Wszystkie skreślenia muszą być dokonane w sposób umożliwiający ich odczytanie.
VIII. Opakowanie i oznakowanie ofert:
Oferty należy złożyć w nieprzejrzystych i zaklejonych kopertach lub opakowaniach w siedzibie Zamawiającego. Koperta powinna być adresowana do Zamawiającego na adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o. ,58-260 Bielawa ul. Wolności 57 oraz być oznakowana następująco: „Zapytanie ofertowe świadczenie usług kompleksowego sprzątania klatek schodowych, oraz biura TBS Bielawa ”.
IX. Termin składania ofert, termin otwarcia ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Bielawie ul. Wolności 57 w terminie do dnia 26.07.2023r. godzina 9.00. Oferty będą otworzone w dniu 26.07.2023r. godzina 10.00.
IX. Wybór oferenta:
Zamawiający podpisze umowę na sprzataniei z oferentem, którego oferta została określona jako zgodna z wymaganiami określonymi w instrukcji dla oferentów i została uznana jako najkorzystniejsza pod względem cenowym (najniższa cena brutto za realizację całego zlecenia).
X. Powiadomienie o wynikach zapytania ofertowego:
O wynikach zapytania ofertowego oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie, mailowo lub pisemnie.
XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienie zapytania ofertowego bez podania przyczyn.
XII. Podpisanie umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
W terminie wskazanym przez Zamawiającego wybrany oferent powinien przybyć we wskazane miejsce w celu podpisania umowy, pod rygorem odrzucenia oferty.
W zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Pan Rafał Kwaśny /Prezes Zarządu TBS Bielawa/ tel. 74 645 04 39 w godzinach 8.00-14.00.
XIII. Forma płatności oraz termin płatności:
Płatność będzie odbywać się na podstawie prawidłowo wystawionych faktur, płatne w terminie 14 dni od odbioru robót potwierdzonych protokołem zdawczo-odbiorczym.
XIV. Stosownie do obowiązków określonych w treści: rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informujemy Państwa że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie z siedzibą: ul. Wolności 57, 58-260 Bielawa; adres e-mail: rafal.kwasny@tbsbielawa.pl
2. Informujemy przy tym, iż powołaliśmy Inspektora ochrony danych, z którym możecie się Państwo skontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, adres e-mail: rafal.kwasny@tbsbielawa.pl lub pisemnie na adres Administratora.
Zapytanie ofertowe koszenie trawy na terenach TBS Bielawa
RK.ZAM.08/2023 Bielawa, dnia 26.05.2023r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.
58-260 Bielawa ul. Wolności 57
z a p r a s z a
do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 Prawa zamówień publicznych prowadzonym zgodnie z Regulaminu udzielania zamówień publicznych w TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie dla których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8.
na dostawę / robotę budowlaną / usługę *
„Koszenia trawników na terenie TBS wraz z grabieniem i umieszczeniem pokosu w kontenerach dostarczone przez zleceniodawcę”
(nazwa zamówienia)
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
-
Wykonanie usługi koszenia trawników na terenie TBS Bielawa Jana III Sobieskiego 15, Grota Roweckiego 14, Grota Roweckiego 16, Parkowa 17, Parkowa 15, Parkowa 15a. Powierzchnia trawników 8000m2. Koszenie dwa razy w miesiącu. Częstotliwość koszenia co 12-14dni.
-
Koszenie w miesiącach: czerwiec 2023, lipiec 2023, sierpień 2023, wrzesień 2023.
-
Termin wykonania zamówienia:
Czerwiec 2023-Wrzesień 2023.
-
Sposób przygotowania i złożenia oferty:
-
Ofertę należy złożyć na FORMULARZU OFERTY stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.
-
Oferta ma być wysłana drogą elektroniczną na adres:
-
Ceny podane w formularzu ofertowym mają być wyrażone cyfrowo i słownie, mają być napisane w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
-
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski.
-
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
-
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
4. Miejsce składania ofert:
-
e-mailem na adres tbs@tbsbielawa.pl
5. Termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 02.06.2023r. do godz. 900 drogą elektroniczną na adres e-mail tbs@tbsbielawa.pl
Ocena ofert nastąpi w dniu 02.06.2023r. do godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego w TBS Bielawa Sp. z o.o w Bielawie, ul. Wolności 57.
6. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami :
Kryterium 1 - CENA, waga: 100 %
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona w sposób następujący:
CN1
Pc1 = ----- x 100 pkt.
CB2
gdzie:
PC1 = punkty za cenę,
CN1 = najniższa cena spośród badanych ofert,
CB1 = cena badanej oferty,
Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert, powierzy realizację zamówienia Oferentowi, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a następnie prześle wyniki konkursu ofert do wszystkich oferentów, a także umieści je na swojej stronie internetowej i w swojej siedzibie.
7. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
Pan Rafał Kwaśny - tel. 74 645 04 39 e-mail: rafal.kwasny@tbsbielawa.pl
8. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający przekaże wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, ZLECENIE/ UMOWĘ* w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
9. INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO
Stosownie do obowiązków określonych w treści rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informujemy Państwa że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie z siedzibą: ul. Wolności 57, 58-260 Bielawa; adres e-mail: rafal.kwasny@tbsbielawa.pl
2. Informujemy przy tym, iż powołaliśmy Inspektora ochrony danych, z którym możecie się Państwo skontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, adres e-mail:
rafal.kwasny@tbsbielawa.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej “ustawa Pzp”.
4. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Państwo danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7. Na podstawie art. 15 RODO posiadają Państwo prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących.
8. Na podstawie art. 16 RODO posiadają Państwo prawo do sprostowania Państwa danych osobowych.
9. Na podstawie art. 18 RODO posiadają Państwo prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
10. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
11. W związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych.
12. Nie przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
13. Na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje Państwu prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
Zapytanie roczne przeglądy placów zabaw na zasobach TBS Bielawa
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.
58-260 Bielawa ul. Wolności 57
z a p r a s z a
do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 Prawa zamówień publicznych prowadzonym zgodnie z Regulaminu udzielania zamówień publicznych w TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie dla których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8.
na dostawę / robotę budowlaną / usługę *
„Wykonania przeglądów rocznych placów zabaw, sprawdzenia stanu technicznego urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw TBS Bielawa: Jana Sobieskiego 15, Żeromskiego 23a, Żeromskiego 17, Grabskiego 14."
(nazwa zamówienia)
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
-
Określenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania urządzeń zabawowych.
-
Wskazanie urządzeń zabawowych do naprawy oraz likwidacji.
-
Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego przeglądu z wpisem do KOB.
Prace winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami tj. PN-EN 1176-1:2009, PN-EN1176-2:2009, PN-EN 1176-3:2009, PN-EN 1176-4:2009, PN-EN 1176-5:2009, PN-EN 1176-6:2009, PN-EN 1176-7: 2009, PN-EN 1177:2009
Wykaz placów zabaw TBS Bielawa:
L.P. | Adres placu zabaw: | Ilość urządzeń: |
1 | Jana Sobieskiego 15 Bielawa | 9szt. |
2 | Grabskiego 14 | 4szt. |
3 | Żeromskiego 17 | 6szt. |
4 | Żeromskiego 23a | 5szt. |
Wymagania:
-uprawnienia konstrukcyjno-budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt. 5 i ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. Poz. 1409 z późn. zm.)
-
Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do dnia 3105.2023r.
-
Sposób przygotowania i złożenia oferty:
-
Ofertę należy złożyć na FORMULARZU OFERTY stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.
-
Oferta może być złożona:
a) pisemnie, w jednej zamkniętej kopercie,
UWAGA. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Wykonania przeglądów rocznych placów zabaw, sprawdzenia stanu technicznego urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw TBS Bielawa: Jana Sobieskiego 15, Żeromskiego 23a, Żeromskiego 17, Grabskiego 14. i wypełnienie KOB placu zabaw dla każdego placu zabaw. „
-
Ceny podane w formularzu ofertowym mają być wyrażone cyfrowo i słownie, mają być napisane w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
-
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski.
-
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
-
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
4. Miejsce składania ofert:
-
pisemnie w TBS Bielawa Sp. z o.o. ul. Wolności 57 w Bielawie.
2) e-mailem na adres tbs@tbsbielawa.pl
5. Termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28.04.2023r. do godz. 900 w zaklejonej kopercie,
siedzibie Zamawiającego, tj. TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie, ul. Wolności 57.Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję
przed upływem terminu wyznaczonego na jej składanie.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.04.2023r. do godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego w TBS Bielawa Sp. z o.o w Bielawie, ul. Wolności 57.
6. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami :
Kryterium 1 - CENA, waga: 100 %
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona w sposób następujący:
CN1
Pc1 = ----- x 100 pkt.
CB2
gdzie:
PC1 = punkty za cenę,
CN1 = najniższa cena spośród badanych ofert,
CB1 = cena badanej oferty,
Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert, powierzy realizację zamówienia Oferentowi, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a następnie prześle wyniki konkursu ofert do wszystkich oferentów, a także umieści je na swojej stronie internetowej i w swojej siedzibie.
7. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
Pan Rafał Kwaśny - tel. 74 645 04 39 e-mail: rafal.kwasny@tbsbielawa.pl
8. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający przekaże wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, ZLECENIE/ UMOWĘ* w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
9. INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO
Zapytanie ofertowe wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych i przewodów wentylacji grawitacyjnej
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.
58-260 Bielawa ul. Wolności 57
z a p r a s z a
do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 Prawa zamówień publicznych prowadzonym zgodnie z Regulaminu udzielania zamówień publicznych w TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie dla których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8.
1. na dostawę / robotę budowlaną / usługę *
A) „Wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego przewodów kominowych i przewodów wentylacji grawitacyjnej w oparciu o art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. (Dz. U. Nr 89 poz. 414 z późniejszymi zmianami), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74 poz. 836 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010r. W sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. 2010r. Nr 109 poz. 719 z późn. zm.) w budynkach mieszkalnych TBS Bielawa Sp. z o.o.
Zakres prac:
-
badanie drożności przewodów kominowych,
-
badanie prawidłowości podłączeń,
-
sprawdzanie ilości i rodzaju podłączeń,
-
sprawdzenie prawidłowości zainstalowanych kratek wentylacyjnych,
-
sprawdzenie czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji powietrza w lokalu oraz innych pomieszczeniach podlegających kontroli,
-
badanie prawidłowości ciągu kominowego,
-
badanie stanu technicznego kominów nad dachem w tym:
-głowic kominowych,
-ścian kominowych nad dachem i na poddaszu,
-nasad kominowych
-prawidłowości wylotów powietrza,
-
sprawdzenie prawidłowości dostępu do przeprowadzeniu badań przewodów kominowych, w tym stanu technicznego: włazów dachowych, ław kominiarskich, drabin itp.
-
ocenę innych nieprawidłowości mających wpływ na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców,
-
sprawdzenie wykonania zaleceń wynikających z poprzedniej kontroli okresowej,
-
sprawdzenie przestrzegania przepisów p.poż.,
-
sprawdzenie posiadania czujki czadu w mieszkaniu,
-
sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu protokołu kontroli dla każdego z budynków oddzielnie. Protokoły kontroli stanowić będą załączniki do Książki Obiektu Budowlanego.
-
każdorazowe opiniowanie remontu, wymiany lub modernizacji urządzeń grzewczo – kominowych.
Czynności stanowiące przedmiot zamówienia winny przeprowadzić osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wynikające z postanowień art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. (Dz. U nr 89 poz. 414 z późniejszymi zmianami).
Ilość lokali mieszkalnych – 333szt.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia tj. ilości zleconych lokali mieszkalnych.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
Zaleca się Wykonawcom dokonania wizji lokalnej w obiektach, gdzie będą prowadzone roboty oraz uzyskanie wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania i złożenia oferty.
2. Termin realizacji
Realizacja przedmiotu zamówienia. Po wyborze Wykonawcy zostanie sporządzony ostateczny harmonogram przeglądów.
Okres realizacji do 10.06.2023r.
3. Sposób przygotowania oferty:
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej,
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – wg zał. nr 2
-
kserokopię aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej związanej z prowadzonym przedmiotem zamówienia
Oferta i załączniki winny zostać podpisane przez osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy ujawnione we właściwym rejestrze.
4. Sposób obliczania ceny oferty.
W formularzu ofertowym należy podać cenę za:
-
wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego przewodów kominowych i wentylacji grawitacyjnej za 1 lokal,
-
czyszczenie przewodów kominowych za 1 przewód,
Cena winna zawierać wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca związane z realizacją zamówienia.
5. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28.04.2023r. do godz. 900 w zaklejonej kopercie,siedzibie Zamawiającego, tj. TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie, ul. Wolności 57.Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed upływem terminu wyznaczonego na jej składanie. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.04.2023r.. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego w TBS Bielawa Sp. z o.o w Bielawie, ul. Wolności 57.
Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który zaoferuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego i zaoferuje najniższą cenę. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wykonawców pisemnie.
Zapytanie ofertowe na wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w roku 2023 w obiektach zamawiającego
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.
58-260 Bielawa ul. Wolności 57
Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w roku 2023 w obiektach Zamawiającego
I. Zamawiający: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.
58-260 Bielawa ul. Wolności 57
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji i urządzeń gazowych w obiektach Zamawiającego, wymienionych w zał. nr 3 do niniejszego zapytania.
2. Przegląd oraz kontrole szczelności instalacji i urządzeń gazowych należy prowadzić zgodnie
z obowiązującymi przepisami i normami.
3. Zakres przeglądu instalacji gazowej powinien obejmować w szczególności:
1) sprawdzenie stanu technicznego, prawidłowość usytuowania kurków głównych, skrzynek gazowych oraz zaworów odcinających,
2) sprawdzenie stanu technicznego przewodów gazowych w piwnicach, pionów gazowych
i instalacji lokalowych wraz z oględzinami przejść przewodów przez przegrody budowlane,
3) sprawdzenie stanu technicznego gazomierzy,
4) sprawdzenie stanu technicznego urządzeń gazowych,
5) sprawdzenie czy nie wprowadzono samowolnych zmian w instalacji i sposobie użytkowania pomieszczeń,
6) kontrolę szczelności głównych przewodów gazowych (poziomy i piony gazowe),
7) kontrolę szczelności instalacji gazowych i urządzeń gazowych w mieszkaniach poszczególnych budynków,
8) kontrolę szczelności podłączenia kurków głównych, zaworów odcinających,
9) kontrolę szczelności podłączenia gazomierzy,
10) kontrolę szczelności urządzeń i aparatów gazowych.
4. Kontrolę szczelności instalacji i urządzeń gazowych należy wykonać pod względem dopuszczalnych stężeń gazu za pomocą atestowanego wykrywacza gazu, który musi posiadać aktualne świadectwo legalizacji.
5. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do sporządzenia protokołów z przeglądu stanu technicznego i kontroli szczelności instalacji i urządzeń gazowych z jednoczesnym potwierdzeniem wykonania kontroli przez osobę zamieszkującą w danym lokalu mieszkalnym.
6.Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów,
7.Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji – wstępne oszacowanie kosztów naprawy.
8. Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić 2 egz. protokołu w wersji papierowej oraz dokonać odpowiednich wpisów w książkach obiektów. Sporządzoną dokumentację Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia czynności,
9. Zalecenia ujęte w protokołach sporządzonych w toku kontroli powinny być sformułowane w układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich wykonania. Zalecenia te powinny obejmować zasady postępowania zmierzające do wykonania niezbędnych napraw, zakładających utrzymanie budynku w dobrym stanie technicznym lub wskazują na konieczność wykonania opracowań dodatkowych, szczegółowych, potrzebnych dla rozpoznania zjawisk wykraczających poza zakres przeglądu technicznego.
10.Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z poszczególnymi użytkownikami mieszkań, szczegółowego terminu wykonania przeglądu technicznego z zastrzeżeniem jego realizacji nie później niż data wskazana w złączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
11. Umowa z Wykonawcą będzie obowiązywać od dnia jej podpisania do 21.06.2023r. włącznie.
Zaproszenie do składania ofert na 5-letnie przeglądy instalacji elektrycznych
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.
58-260 Bielawa ul. Wolności 57
na wykonanie pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych w budynkach wielorodzinnych TBS BIELAWA
I. Zamawiający:
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa sp. z o.o. 58-260 Bielawa ul. Wolności 57
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Adresatem niniejszego zapytania ofertowego są wyłącznie osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i uprawnienia, które samodzielnie podejmą się realizacji niniejszej usługi.
Zakres pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej powinien obejmować:
• Oględziny instalacji elektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynku: sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości połączeń, izolacji i ułożenia przewodów oraz w zakresie stanu prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i oznaczeń.
• Pięcioletnie pomiary elektryczne w zakresie
- Pomiary skuteczności ochrony przeciwpożarowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej pomiary impedancji pętli zawarcia
- Pomiary rezystancji izolacji obwodów I-fazowych
- Pomiary rezystancji izolacji obwodów III-fazowych
- Pomiary wyłączników różnicowoprądowych. W nawiązaniu do powyższego wskazujemy, że za wyjątkiem określonych powyżej czynności Wykonawca winien dokonać przeglądu zgodnie z obowiązującymi we wskazanym zakresie przepisami prawa i normami, a także przy użyciu urządzeń odpowiadającym wymaganiom przepisów prawa i norm (Wykonawca w protokole winien określić rodzaj mierników wraz z informacją w zakresie spełnienia przez wskazane urządzenia odpowiednich norm i przepisów).
Protokół przeglądu instalacji elektrycznej winien w treści zawierać m.in.:
•datę wykonania przeglądu,
•nr protokołu,
•dane techniczne urządzeń użytych do oględzin i dokonania pomiarów wraz z informacją w zakresie spełnienia przez nie wymaganych przepisów prawa i norm,
•tabelaryczne zestawienie pomiarów z podziałem na poszczególne lokale, a w ramach lokali na poszczególne pomieszczenia (zestawianie punktów pomiarowych), wraz z wynikiem pomiarów dla poszczególnych punktów w lokalach (pozytywny/negatywny),
•tabelaryczne zestawienie poszczególnych pomiarów dla części wspólnych budynków (klatki schodowe, piwnice, strychy itp.) wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej, tablic itd., •tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji izolacji w obwodach wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny),
•tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji uziomów instalacji odgromowej wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny), •tabelaryczne zestawienie pomiarów wyłączników różnicowo prądowych wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny), •tabelaryczne zestawienie pomiarów w garażach, •tabelaryczne zestawienie pomiarów w lokalach usługowych, •tabelaryczne zestawienie pomiarów uziemień słupów oświetleniowych wokół budynku wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny), •wykaz usterek i nieprawidłowości , •określenie zaleceń pokontrolnych, •informacja o dopuszczeniu bądź braku dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji, •wskazanie daty wykonania kolejnego protokołu.
Protokół musi posiadać podpis uprawnionej osoby przeprowadzającej kontrolę. Do protokołu należy załączyć potwierdzenie jego wykonania w poszczególnych lokalach poprzez podpis lokatora na stosownym zaświadczeniu. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu każdorazowo oryginał protokołu.
Wykonawca w ramach podpisanej niniejszej umowy, będzie zobowiązany kontaktować się z Lokatorem wyłącznie swoim staraniem, bez ograniczenia ilości prób w różnych porach dnia, w celu zapewnienia skutecznej i terminowej realizacji pomiarów elektrycznych.
Zaproszenie do składania ofert wykonania rocznych i pięcioletnich przeglądów stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych TBS Bielawa.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.
58-260 Bielawa ul. Wolności 57
z a p r a s z a
do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 Prawa zamówień publicznych prowadzonym zgodnie z Regulaminu udzielania zamówień publicznych w TBS Bielawa Sp. z o.o. w Bielawie dla których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8.
1. na dostawę / robotę budowlaną / usługę *
wykonania rocznych i pięcioletnich przeglądów stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych TBS Bielawa. zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz.1202 późn. Zm.)
I. Zamawiający: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.
58-260 Bielawa ul. Wolności 57
II. Opis przedmiotu zamówienia:
-
przedmiotem zamówienia jest wykonanie rocznych i pięcioletnich kontroli stanu technicznego budynków stanowiących własność TBS Bielawa, wg. załączonego wykazu stanowiącego załącznik nr 3, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane,
-
przeglądowi nie podlegają przewody kominowe (dymowe, spalinowe i wentylacyjne), instalacje elektryczne, instalacje gazowe,
-
do obowiązków Wykonawcy należało będzie także założenie książek obiektów, na budynki które nie posiadają tego dokumentu lub uzupełnienie jej treści o niezbędne informacje wzmagane przepisami prawa,
-
wartość końcowa zamówienia będzie obejmować tylko i wyłącznie obiekty wskazane przez Zamawiającego
III. Sposób realizacji usługi:
-
przeglądy obiektów budowlanych powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. ( Dz.U. z 2015 r., poz. 1422 ze zm.) w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1134), Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną,
-
Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów,
-
wszystkie stosowane przyrządy pomiarowe muszą posiadać aktualne świadectwa wzorcowania/legalizacji. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię stosownego świadectwa o którym mowa powyżej,
-
Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji – wstępne oszacowanie kosztów naprawy.
-
z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić 2 egz. protokołu w wersji papierowej, wraz z dokumentacją fotograficzną oraz dokonać odpowiednich wpisów w książkach obiektów. Sporządzoną dokumentację Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia czynności.
-
zalecenia ujęte w protokołach sporządzonych w toku kontroli powinny być sformułowane w układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich wykonania. Zalecenia te powinny obejmować zasady postępowania zmierzające do wykonania niezbędnych napraw, zakładających utrzymanie budynku w dobrym stanie technicznym lub wskazują na konieczność wykonania opracowań dodatkowych, szczegółowych, potrzebnych dla rozpoznania zjawisk wykraczających poza zakres przeglądu technicznego.
-
Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z poszczególnymi użytkownikami obiektu, szczegółowego terminu wykonania przeglądu technicznego z zastrzeżeniem jego realizacji nie później niż data wskazana w złączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
IV. Wymagania które powinien spełniać wykonawca:
-
-
posiadanie wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże w formie pisemnego oświadczenia, że w okresie 2 lat przed upływem składania ofert wykonał co najmniej 1 przegląd roczny lub wykonał co najmniej jedną ekspertyzę lub ocenę stanu technicznego budynku.
-
dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w formie kserokopii aktualnych uprawnień w odpowiednich specjalnościach wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
-
Wymiana drzwi zewnęrznych w budynkach TBS Bielawa
RK.ZAM.02/2023 Bielawa, dnia 29.03.2023r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. z o.o.
58-260 Bielawa ul. Wolności 57
na wykonanie wymiany drzwi zewnętrznych budynków wielorodzinnych TBS Bielawa.
I. Zamawiający:
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa sp. z o.o. 58-260 Bielawa ul. Wolności 57
II. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Montaż i wymiana drzwi zewnętrznych budynków wielorodzinnych.
2.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
-
Montaż drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych aluminiowych wraz z ościeżnicą, progiem, w kolorze ciemny brąz RAL 9016, otwieranych na zewnątrz, z pochwytem od strony zewnętrznej, klamka od strony wewnętrznej, zamek z wkładką patentową, elektrozaczep, szyba 4/16/4 o wsp. UG 1,1, pod poprzeczką panel z blachy stalowej powlekanej styrodurem samozamykacz GEZE TS 2000 VBC z blokadą otwarcia,
Dostawa i montaż nowych pieców dwufunkcyjnych w zasobie TBS Bielawa. Wymiana 24szt. Pieców dwufunkcyjnych – wymiana 2szt. każdego miesiąca począwszy od dnia 27.02.2023r. Fakturowanie każdego miesiąca po wykonanym montażu
Dostawa i montaż nowych pieców dwufunkcyjnych w zasobie TBS Bielawa. Wymiana 24szt. Pieców dwufunkcyjnych – wymiana 2szt. każdego miesiąca począwszy od dnia 27.02.2023r. Fakturowanie każdego miesiąca po wykonanym montażu